طراحی وب سایت در تهران و اراک را از ما بخواهید

طراحی وب سایت در اراک را از ما بخواهید

طراحی وب سایت در تهران و اراک را از ما بخواهید

طراحی وب سایت در اراک را از ما بخواهید

طراحی وب سایت در اراک را از ما بخواهید

منو های سایت
منو های سایت شما یکی دیگر از موارد پر اهمیت میباشد. سعی کنید منوهای سایتتان دارای دسته بندی های مناسب و جامعی باشد تا کاربر بتواند به راحتی به بخش مد نظر خود دست یابد.در انتخاب فونت منوها بسیار دقت کنید و فونتی بسیار زیبا و خوانا انتخاب نمائید تا کاربرپسند باشد و زیبایی ظاهری سایتتان را نیز افزایش دهد. یکی دیگر از مواردی که نحوه ساخت سایت شما را بهبود میبخشد منوهای سایت شما میباشد پس در طراحی این بخش بسیار دقت نمائید.

دعوت به همکاری
در سایت خود از کاربرانتان دعوت به همکاری نمائید. میتوانید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات کاربران را دریافت کرده و از آنها جهت بهبود سایت و یا حتی میزان بهینه سازی سایتتان بهره مند شوید. یکی از مسائلی که همواره به کاربران دید مثبتی را القا مینماید همین مسئله است ، اینکه کاربر بتواند نظرات خود را به گوش مسئولین سایت برساند و البته شاهد تغییرات مثبت در سایت نیز باشد .

عملکرد مناسب در تلفن های همراه
امروزه با پیشرفت تنکولوژی ، بسیاری از کاربران با تلفن همراه خود از وب سایت شما بازدید خواهند نمود. یکی از مسائلی که امروزه در زمینه طراحی سایت بسیار مهم میباشد ، نمایش سالم و بدون ایراد سایت شما در تلفن همراه میباشد. برای این مسئله اهمیت زیادی قائل شوید زیرا اگر کاربری با تلفن همراه خود از سایت شما بازدید نماید و نتواند به راحتی از مطالب و بخش های سایتتان استفاده نماید ، به اعتبار سایت شما لطمه زیادی وارد خواهد شد. در هنگام طراحی سایتتان حتما روی این مسئله دقت نمائید زیرا امروزه استفاده از تلفن های همراه به منظور بازدید از سایت ها بسیار رایج میباشد. ممکن است اقدام برای طراحی وب سایت ارزان باعث شود تا از عملکرد سایت در تلفن همراه غافل شوید اما این مسئله قطعا به ضرر شما خواهد بود.
نکاتی برای بهبود وضعیت طراحی سایت - 5.0

تجارت الکترونیک در تمامی کسب و کارها در ایران به وضوح قابل مشاهده است
امروزه ما در شرکت خودمان یعنی ایفانت میبینیم که کسب و کارهای خیلی خاص که شاید در گذشته با اینترنت ارتباطی نداشته اند و یا در حال حاضر با سیستم های رایانه ای
سرو کار ندارند نیازمند وب سایت برای نمایاندن و توسعه تجارت خود در بازار رقابت دارند
نمونه هایی از آن را من می توانم به سایت ورق های پلی کربنات سازه پوش یا گروه صنعتی سندبلاست برزکار یا شرکت ارائه خط تولید کیک و کلوچه برتر اشاره کنم.
این سه شرکت اخیرا به ایفانت سفارش طراحی وب سایت داده اند و بسیار مشتاق حضور در بازار اینترنت هستند.
شاید در نگاه اول پیش خود فکر کنیم این کسب و کارها چه ارتباطی به اینترنت دارند
اما با کمی نگاه موشکفانه و دقیق متوجه می شویم اتفاقا همین کسب و کارها بیشتر به حضور در این عرصه نیازمندند.
برای آشنایی بیشتر شما با این کسب و کارها توضیحی در مورد آنها ارائه می دهم.

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • haripater haripater